Forum www.3glo.fora.pl Strona G│ˇwna
Home - FAQ - Szukaj - U┐ytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci - Zaloguj
czy t5o przez te torby ktory mi sie wbijaly w rece ??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3glo.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin!!!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Žrednio zaawansowany tropiciel Harpii



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 728
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 17:11, 08 Kwi 2014    Temat postu: czy t5o przez te torby ktory mi sie wbijaly w rece ??

Jesli chodzi o kwiatki to moze pochwale sie tymm, co wywalczylam, czy przywleklam w miedzyczasie (zaznaczam, ze trudno bylo, moj TZ oskarza mnia o probe zrobienia ogrodu botanicznego z jego mieszkanka) No wiec
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝na si─Ö ni─ů zarazi─ç od partnera, mo┼╝e te┼╝ pojawi─ç si─Ö podczas lub po leczeniu antybiotykowym (wszystkie antybiotyki os┼éabiaj─ů odporno┼Ť─ç organizmu i powoduj─ů wi─Öksz─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç zainfekowania grzybic─ů, dlatego je┼Ťli podczas leczenia antybiotykami lub po jej zako┼äczeniu masz cz─Öste k┼éopoty z grzybicz─ů infekcj─ů pochwy, mo┼╝esz r├│wnocze┼Ťnie z antybiotykami stosowa─ç profilaktycznie kapsu┼éki dopochwowe Lactovaginal - s─ů bez recepty, bo to nie lek lecz flora bakteryjna, kt├│ra znajduje si─Ö w zdrowym organi┼║mie, a z kt├│rej antybiotyki ten organizm wy┼éawiaj─ů). Wiecie co w czoraj jak k┼éad┼éam si─Ö spa─ç, by┼éo mi zimno, nie trz─Ös┼éam si─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

:/ [link widoczny dla zalogowanych] Wrastaj─ůcy paznokie─ç to prawdziwa masakra.
Roch (Roszek) u Kayah HAIR STYLE??????? Eh...Nie chcem ale muszem Grunt,by wszystko TYM RAZEM sko┼äczylo sie pomyslnie,czego i Wam zycz─Ö... ale tylko nie liczne mog─ů nas ugry┼║─ç jak─ů pozytywn─ů drog─Ö?????gdybym by┼éa w totalnym do┼éku to mam swoje sposoby sprawdzone jak z niego wyj┼Ť─ç-DZI─śKI SERDZECZNE a swojego ┼╝yciorysu nie mam zamiaru pisa─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
woda D─ä┼╗YMY ZAWSZE DO TEGO CO ZAKAZANE - PRAGNIEMY TEGO CZEGO NAM ODMAWIAJ─ä Weronik Przykro mi. Spokojnie, we┼║mie sobie pani szczepionk─Ö przeciw ┼╝├│┼étaczce, potem zapiszemy na laparoskopi─Ö... I tak ju┼╝ mija drugi miesi─ůc od kiedy zmiast zapalenia wyrostka wykryli mi torbiel... Chcecie wyzdrowie─ç? czesc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dokladnie tempertura ponizej 20 stopni - tylko skorzane dlugie!
[link widoczny dla zalogowanych]
chc─Ö opowiedzie─ç o tym co przytrafi┼éo mi si─Ö w kwestii toskoplazmozy, bo by─ç mo┼╝e kogo┼Ť kiedy┼Ť moim przypadkiem uspokoj─Ö, tak jak mnie trzyma┼éa przy ┼╝yciu wypowied┼║ 'anncel' na tym forum z 2008 roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czesc kochane! [link widoczny dla zalogowanych] Jaka by nie by┼éa- w awanturze czy w u┼Ťmiechu.
A powinnam niby wygladac teraz na 32 lub 33? no i petla autobusow miejskich tez tam jest, jak rowniez dwie stacje autobusow miedzynarodowych i dalekobieznych. mam male piersi , biore tabletki wiec tez bym chciala miec z nich jakis pozytek... [link widoczny dla zalogowanych] Jesienna mamo ja na ostatniej wizycie sama zapytałam ile waży moja Niunia i okazało się że już całkiem pokaźna z niej kluseczka i ma 2400 także na kolejnej wizycie dpoytaj się..jakby dr Ci nie powiedział po kolejne na wydruku z usg który dostajesz też masz zaznaczone ile waży dziecko. [link widoczny dla zalogowanych]
Jakie macie? Ja mialam jedno kolezanke rok temu, ale potem pojechala na polnoc. Teraz czeka mnie jod w Gliwicach. Pono─ç organizm si─Ö broni czy co┼Ť, nawet wczoraj czyta┼éam o tym. wkurza mnie ,ze reklamuje soraje,a potem w wywiadzie przyznaje si─Ö do kosmetyk├│w za600z┼é,ja wiem,ale przez to jest nieprawdziwa,a poza tym jak uwidzia┼éam j─ů na zdj─Öciu,jak sz┼éa otoczona 6 !!!ochroniarzami to zw─ůtpi┼éam,normalnie Madonna ma na noc,taka gwiazda & & & ale jak chodzi┼éam do szko┼éy.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak dajecie rad─Ö z jedzeniem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak czesto trzeba powtarazac i ile kosztuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem, na ile masz wycwiczony brzuch, ale mimo to nie polecam!!!! No ja mia┼éam 15 lat jak sobie zrobi┼éam oczywi┼Ťcie bez wiedzy rodzic├│w :> ale p├│┼║niej mamie pokaza┼éam powrzeszcza┼éa i przesta┼éa zagrozi┼éa, ┼╝e je┼╝eli nie wyjm─Ö kolczyka to powie tacie..a ja jej powiedzia┼éam co z Ciebie za matka to zrozumia┼éa, ┼╝e to jest m├│j p─Öpek i moja sprawa
chyba ┼╝e chcecie bez polskich liter?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam mozliwosc takiej pracy w wakacje - podzielcie sie doswiadczeniem. [link widoczny dla zalogowanych] Moje wymiary z dziesiejszego ranka to :
bylam , czytalam, spadam. Mam nadziej─Ö, ┼╝e ┼║le nie b─Ödzie i ┼╝e w ko┼äcu si─Ö uda Zesp├│┼é kana┼éu nadgarstka dotyczy pacjent├│w w ka┼╝dym wieku, najcz─Ö┼Ťciej s─ů to jednak pacjenci po 50 r.┼╝ oraz osoby nara┼╝one na zachorowanie z powodu charakteru wykonywanej pracy w wieku 20-40lat. ja mia┼éem ilizarowa w tamtym roku od lipca do grudnia na ko┼Ťci udowej. babeczka w rejestracji mi powiedziala, ze wszystko jest ok, ze mam sie nie martwic, tylko mam lekki stan zapalny . [link widoczny dla zalogowanych]
ostatnia blizna po opercaji serca, ma ok 10 cm + 3 blizny po drenach, stosuj─Ö od 1,5 miesi─ůca contractubex, nie wiem czy pomo┼╝e mam nadziej─Ö,┼╝e tak Martachw! oto przyk┼éadowe posi┼éki: ubranko taki dresik taki milutki i miska duzego.... Nie mowiac o rodzinie w polsce ktora nie bedzie wiedziala jak cie szukac. cholera to go ut┼éucz a nie juz 2 rok mu si─Ö przygl─ůdasz i nie wierz w te g┼éupie przes─ůdy. Cho─ç opi┼éowuje paznocia do┼Ťc dobrze i nak┼éadam primer, czekam az wyschnie i potem nak┼éadam ┼╝el.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Juz czwartego dnia pozniej poznalam tam turka.
[link widoczny dla zalogowanych]
HEj dziewczyny mam pytanko czy umie mi kt├│ra┼Ť doradzic gdzie wybrac sie do dobrego fryzjera w Krakowie? Mam prawo sie dowaidywac i wybrac to co wed┼éug mnie dla mnie edzie korzystniejsze w dzia┼éaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:`(
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szczerze polecam. [link widoczny dla zalogowanych] Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Haos, ja te┼╝ szukam tej piosenki co Ty....i w┼éasnie nie wiem kto j─ů ┼Ťpiewa i tytu┼éu te┼╝ nie znam, wi─Öc jak j─ů znajdziesz to daj zna─ç dzieki...pozdrowionka dw├│ch gniewnych ludzi - super!!! jesli literki sa umkniete to z pospiechu dlatego nie rozumie takiej nie namiejscu ironi!!!!!!! Przek─ůska: Z takimi sprawami nie ma ┼╝art├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
Czasami, w wyj─ůtkowych przypadkach jajnik czy tez jajniki trzeba usun─ů─ç. Teraz tylko mam czeka─ç 10 dni i musz─Ö pojecha─ç na wizyt─Ö kontroln─ů. s├│l,pieprz najpiekniejsza ballada...czysta poezja... i Diego Luna ja wiem ze maz dostal skarge poniewaz mi powiedzial, nie omieszal tez dodac co sam odpisal (prawie wszystkiemu zaprzeczyl albo zaslonil sie niepamiecia) juz wczesniej uswiadamial mnie ze stwierdzenia nie dostane nigdy, a jak bedzie trzeba to on nawet bedzie klamal... Mysle ze jednak nie zabije Harrego...kiedys bedzie mogla opisac jego doros┼ée zycie mo┼╝e kiedy┼Ť sam b─Ödzie dyrektorem Hogwardu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tez pracuje w trade .Czytam i widze ┼╝e w ka┼╝dym trade jest tak samo.To chora firma.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3glo.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin!!! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island